24/03/2026 | 16:32
Αγορα εργασιας
Online Καζίνο: Αυξάνεται η φορολογία στα κέρδη - αλλάζουν τα δεδομένα για τους "ιντερνετικούς"... παίχτες
Σε μια κίνηση που αλλάζει τα δεδομένα για τους λάτρεις του online στοιχηματισμού προχωρά η κυβέρνηση, θεσπίζοντας αυξημένους συντελεστές φορολόγησης στα κέρδη από διαδικτυακά τυχερά παίγνια τύπου καζίνο (φρουτάκια, slots, online casino κ.α.).
Το μέτρο έχει μόνιμο χαρακτήρα και στοχεύει στη μερική χρηματοδότηση του πακέτου στήριξης για τα καύσιμα και την ακρίβεια (κόστους 300 εκατ. ευρώ). Η εφαρμογή των νέων συντελεστών θα ξεκινήσει την 1η Ιουλίου 2026, ενώ αναμένεται να αποφέρει στα δημόσια ταμεία περίπου 100 εκατ. ευρώ ετησίως.
Η κυβέρνηση προχωρά σε έναν στρατηγικό ανασχεδιασμό των εσόδων, συνδέοντας άμεσα την αύξηση της φορολογίας στα διαδικτυακά τυχερά παίγνια με τη χρηματοδότηση των έκτακτων μέτρων στήριξης για τα καύσιμα. Συγκεκριμένα, η μόνιμη αναπροσαρμογή των συντελεστών στα κέρδη από online καζίνο και «φρουτάκια» από την 1η Ιουλίου, αναμένεται να αποφέρει πρόσθετα έσοδα ύψους 100 εκατ. ευρώ ετησίως, τα οποία θα κατευθυνθούν απευθείας στην κάλυψη του κόστους για το Fuel Pass και την επιδότηση του diesel κίνησης. Με αυτόν τον τρόπο, το οικονομικό επιτελείο επιδιώκει να δημιουργήσει έναν σταθερό μηχανισμό αναδιανομής, όπου τα έσοδα από τον στοιχηματισμό θα λειτουργούν ως «αντίβαρο» στις διεθνείς πληθωριστικές πιέσεις, διασφαλίζοντας την απαραίτητη ρευστότητα για την ελάφρυνση των οδηγών και της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Η κυβέρνηση διατηρεί το αφορολόγητο για τα μικρά κέρδη, ωστόσο προχωρά σε σημαντικές αυξήσεις για τα μεσαία και μεγάλα ποσά. Συγκεκριμένα:
- Κέρδη έως 100 ευρώ: αφορολόγητα (παραμένει ως έχει)
- Κέρδη 100,1 – 500 ευρώ: αυξάνεται από 15% σε 20%
- Κέρδη άνω των 500 ευρώ: αυξάνεται από 20% σε 30%.
Η νέα κλίμακα (από 01/07/2026):
- Πρώτα 100€: Φόρος 0% (Αφορολόγητο)
- Επόμενα 400€ (από 100,01 έως 500): Φόρος 20%
- Υπόλοιπο ποσό (άνω των 500): Φόρος 30%
Ο υπολογισμός για τα 600€:
- Για τα πρώτα 100€: Φόρος = 0€
- Για τα επόμενα 400€ (μέχρι τα 500€): 400€ x 20% = 80€
- Για τα τελευταία 100€ (από τα 500€ έως τα 600€): 100€ x 30% = 30€
Σύγκριση: Τι ισχύει τώρα vs Τι θα ισχύει από 1η Ιουλίου
Αν κερδίσετε 600€ σήμερα, ο φόρος υπολογίζεται ως εξής:- Πρώτα 100€: 0€
- Επόμενα 500€: 500€ x 15% = 75€ (με την τρέχουσα κλίμακα 100-500€)
- Σημείωση: Σήμερα η κλίμακα 15% σταματά στα 500€, μετά πάει 20%.
- Συνολικός τωρινός φόρος: Περίπου 75€ – 85€ (ανάλογα την κατηγορία παιχνιδιού).
Δείτε ακόμα
-
05/10/2026 | 17:13Super League 2: Ολοκληρώθηκε η 5η αγωνιστική με τα παιχνίδια της Δευτέρας 05/10 - αποτελέσματα και βαθμολογία -
05/10/2026 | 16:50Super League 2: "Tσίμπησε" βαθμό η Ελλάς Σύρου από τον ΠΑΟΚ -
05/10/2026 | 16:03Γ Εθνική: Στην "κορυφή"η ΑΕΜυκόνου - η ολοκληρωμένη εικόνα του 9ου ομίλου -
05/10/2026 | 15:36Γ Εθνική - 9ος όμιλος: Πήρε το "κυκλαδίτικο" ντέρμπι η ΑΕΜυκόνου - "μίλησε" η έδρα και ο...αέρας -
05/10/2026 | 13:32Super League 2: Πύργος-Πανιώνιος 2-0 (video) -
05/10/2026 | 12:09Ξεκινούν οι εγγραφές στο κοινωνικό φροντιστήριο - όλες οι πληροφορίες -
05/10/2026 | 11:40Γ Εθνική - 9ος όμιλος: Αστέρας Μαγουλας - Εθνικός Αστέρας 1-0 [video] -
05/10/2026 | 11:10Ρύθμιση χρεών σε 120 δόσεις: Πώς γίνεται η διαδικασία (VIDEO) -
05/10/2026 | 10:43Γ Εθνική: Σήμερα το μεγάλο ντέρμπι ΑΕΜυκόνου - Παναξιακός - αποτελέσματα και βαθμολογία 9ου ομίλου -
05/10/2026 | 09:45Δείτε τα αθλητικά πρωτοσέλιδα της Δευτέρας(05/10)