24/03/2026 | 09:15
Αγορα εργασιας
Fuel Pass 2026: Τα ποσά, οι δικαιούχοι και τα κριτήρια – Πότε θα γίνουν οι πληρωμές
Στην εξειδίκευση του νέου πακέτου στήριξης, που ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός νωρίτερα, για την αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης προχώρησε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κυριάκος Πιερρακάκης. Με κεντρικό στόχο τη διατήρηση της σταθερότητας σε μια περίοδο διεθνούς αβεβαιότητας, ο υπουργός παρουσίασε τις παρεμβάσεις στο diesel κίνησης, τη βενζίνη και τον πρωτογενή τομέα, ανακοινώνοντας παράλληλα ότι η πλατφόρμα για το Fuel Pass θα είναι διαθέσιμη την ερχόμενη εβδομάδα.
Ενίσχυση ως €60 μέσω Fuel Pass, επιδότηση 16 λεπτά στο diesel στην αντλία
Ο κ. Πιερρακάκης υπογράμμισε ότι η κυβέρνηση κινείται με ψυχραιμία και υπευθυνότητα, λαμβάνοντας μέτρα που δεν εξαντλούν τις δημοσιονομικές αντοχές, ώστε να υπάρχει δυνατότητα επανόδου αν η κρίση στη Μέση Ανατολή παραταθεί.
Αναλυτικά οι παρεμβάσεις:
Αυτοκίνητο: 50€ (Ηπειρωτική) / 60€ (Νησιωτική).
Μοτοσυκλέτα: 30€ (Ηπειρωτική) / 35€ (Νησιωτική).
Χωρίς smartphone: Το ποσό κατατίθεται σε τραπεζικό λογαριασμό, αλλά είναι μειωμένο κατά 10€ για τα αυτοκίνητα και 5€ για τις μοτοσυκλέτες.
Προϋποθέσεις: Το όχημα πρέπει να είναι σε κυκλοφορία, ασφαλισμένο και με πληρωμένα τέλη κυκλοφορίας.
- Diesel Κίνησης: Επιδότηση 16 λεπτών το λίτρο στην πηγή, με συνολικό κόστος 116 εκατ. ευρώ για το δίμηνο, ώστε να συγκρατηθεί το κόστος μεταφορών και οι τιμές στην εφοδιαστική αλυσίδα.
- Fuel Pass: Η επιδότηση στη βενζίνη θα ανέρχεται σε 36 λεπτά το λίτρο. Για την ηπειρωτική Ελλάδα το ποσό ορίζεται στα 25 ευρώ τον μήνα, ενώ για τη νησιωτική Ελλάδα αυξάνεται στα 30 ευρώ. Το μέτρο αφορά νοικοκυριά με εισοδηματικά κριτήρια και περιλαμβάνει και τους οδηγούς ταξί.
- Λιπάσματα & Αγρότες: Επιδοτείται το 15% της αξίας των παραστατικών αγοράς λιπασμάτων για δύο μήνες, με στόχο τη στήριξη του πρωτογενούς τομέα.
- Ναυτιλία: Προβλέπονται αποζημιώσεις 56 εκατ. ευρώ ετησίως προς τις ναυτιλιακές εταιρείες, προκειμένου να απορροφηθούν οι αυξήσεις στα καύσιμα και να μην επιβαρυνθούν οι επιβάτες.
- Φορολόγηση Online Τυχερών Παιχνιδιών: Για την ενίσχυση των εσόδων, ο φόρος στα κέρδη των διαδικτυακών τυχερών παιχνιδιών (καζίνο, πόκερ, φρουτάκια) αυξάνεται από το 15% στο 20%. Σημειώνεται ότι η αύξηση δεν αφορά τα φυσικά καταστήματα ΟΠΑΠ.
Αυτοκίνητο: 50€ (Ηπειρωτική) / 60€ (Νησιωτική).
Μοτοσυκλέτα: 30€ (Ηπειρωτική) / 35€ (Νησιωτική).
Χωρίς smartphone: Το ποσό κατατίθεται σε τραπεζικό λογαριασμό, αλλά είναι μειωμένο κατά 10€ για τα αυτοκίνητα και 5€ για τις μοτοσυκλέτες.
Προϋποθέσεις: Το όχημα πρέπει να είναι σε κυκλοφορία, ασφαλισμένο και με πληρωμένα τέλη κυκλοφορίας.
Δείτε ακόμα
-
05/10/2026 | 17:13Super League 2: Ολοκληρώθηκε η 5η αγωνιστική με τα παιχνίδια της Δευτέρας 05/10 - αποτελέσματα και βαθμολογία -
05/10/2026 | 16:50Super League 2: "Tσίμπησε" βαθμό η Ελλάς Σύρου από τον ΠΑΟΚ -
05/10/2026 | 16:03Γ Εθνική: Στην "κορυφή"η ΑΕΜυκόνου - η ολοκληρωμένη εικόνα του 9ου ομίλου -
05/10/2026 | 15:36Γ Εθνική - 9ος όμιλος: Πήρε το "κυκλαδίτικο" ντέρμπι η ΑΕΜυκόνου - "μίλησε" η έδρα και ο...αέρας -
05/10/2026 | 13:32Super League 2: Πύργος-Πανιώνιος 2-0 (video) -
05/10/2026 | 12:09Ξεκινούν οι εγγραφές στο κοινωνικό φροντιστήριο - όλες οι πληροφορίες -
05/10/2026 | 11:40Γ Εθνική - 9ος όμιλος: Αστέρας Μαγουλας - Εθνικός Αστέρας 1-0 [video] -
05/10/2026 | 11:10Ρύθμιση χρεών σε 120 δόσεις: Πώς γίνεται η διαδικασία (VIDEO) -
05/10/2026 | 10:43Γ Εθνική: Σήμερα το μεγάλο ντέρμπι ΑΕΜυκόνου - Παναξιακός - αποτελέσματα και βαθμολογία 9ου ομίλου -
05/10/2026 | 09:45Δείτε τα αθλητικά πρωτοσέλιδα της Δευτέρας(05/10)