29/06/2026 | 08:36
Αγορα εργασιας
Έκτακτο επίδομα παιδιού: Τα κρίσιμα σημεία για το IBAN
Στην τελική ευθεία μπαίνει η διαδικασία για την καταβολή του έκτακτου επιδόματος παιδιού, μετά τη δημοσίευση της σχετικής Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΚΥΑ). Το μέτρο, που αφορά χιλιάδες νοικοκυριά, αναμένεται να καταβληθεί εντός του επόμενου 48ώρου.
Το βασικό χαρακτηριστικό της παροχής είναι η απόλυτη αυτοματοποίηση. Οι πολίτες δεν χρειάζεται να υποβάλουν καμία αίτηση, καθώς η διαδικασία διεκπεραιώνεται εξ ολοκλήρου ψηφιακά. Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Φορολογικών Εσόδων (ΑΑΔΕ) προχωρά σε διασταύρωση των στοιχείων που έχουν δηλωθεί στο έντυπο Ε1 της φορολογικής δήλωσης και πιστώνει τα χρήματα απευθείας στον τραπεζικό λογαριασμό (IBAN) του δικαιούχου.
Το ποσό και το πλαφόν
Η ενίσχυση ανέρχεται σε 150 ευρώ ανά παιδί, χωρίς ανώτατο όριο. Έτσι, για παράδειγμα, μια πολύτεκνη οικογένεια με οκτώ παιδιά θα λάβει συνολικά 1.200 ευρώ.Εισοδηματικά κριτήρια
Η επιλογή των δικαιούχων βασίζεται στην οικογενειακή κατάσταση.- Για άγαμο με ένα παιδί, το οικογενειακό εισόδημα ορίζεται στα 39.000 ευρώ και το ποσό της ενίσχυσης στα 150 ευρώ.
- Για έγγαμους με ένα παιδί το όριο αυξάνεται κατά 1.000 ευρώ (40.000 ευρώ) με το ποσό επίσης στα 150 ευρώ.
- Για άγαμους με δύο παιδιά τα εισοδηματικά κριτήρια είναι 44.000 ευρώ και η ενίσχυση διαμορφώνεται στα 300 ευρώ.
- Για τους έγγαμους με δύο παιδιά είναι 1.000 επιπλέον (45.000 ευρώ) με το έκτακτο επίδομα στα 300 ευρώ επίσης.
Τι πρέπει να προσέξουν οι δικαιούχοι
Έλεγχος IBAN: Η πληρωμή πραγματοποιείται αυτόματα με βάση τα στοιχεία της ΑΑΔΕ. Εάν ο δηλωμένος λογαριασμός IBAN στο Taxisnet δεν είναι σωστός ή ενημερωμένος, η πίστωση δεν θα ολοκληρωθεί. Φορολογικό έτος αναφοράς: Η πρώτη πληρωμή του Ιουνίου θα βασιστεί αποκλειστικά στα στοιχεία και τις δηλώσεις του φορολογικού έτους 2024.Δύο φάσεις πληρωμών
Η πρώτη φάση ολοκληρώνεται έως την Τρίτη 30 Ιουνίου 2026. Περιλαμβάνει αυτόματη πίστωση στους δικαιούχους που έχουν δηλώσει τα παιδιά τους στις φορολογικές δηλώσεις του 2024, με μόνη προϋπόθεση τη σωστή καταχώρηση του IBAN στο Taxisnet. Η δεύτερη φάση, έως τις 31 Αυγούστου 2026, αφορά τα νεογέννητα παιδιά που γεννήθηκαν από 1 Ιανουαρίου 2025 έως 31 Ιουλίου 2026. Για τα παιδιά που γεννήθηκαν το 2025, απαιτείται να περιλαμβάνονται στη δήλωση φορολογίας εισοδήματος του 2025, ενώ για όσα γεννηθούν έως 31 Ιουλίου 2026 πρέπει να έχει ζητηθεί η έκδοση ΑΦΜ έως τις 10 Αυγούστου 2026.
Δείτε ακόμα
-
05/10/2026 | 17:13Super League 2: Ολοκληρώθηκε η 5η αγωνιστική με τα παιχνίδια της Δευτέρας 05/10 - αποτελέσματα και βαθμολογία -
05/10/2026 | 16:50Super League 2: "Tσίμπησε" βαθμό η Ελλάς Σύρου από τον ΠΑΟΚ -
05/10/2026 | 16:03Γ Εθνική: Στην "κορυφή"η ΑΕΜυκόνου - η ολοκληρωμένη εικόνα του 9ου ομίλου -
05/10/2026 | 15:36Γ Εθνική - 9ος όμιλος: Πήρε το "κυκλαδίτικο" ντέρμπι η ΑΕΜυκόνου - "μίλησε" η έδρα και ο...αέρας -
05/10/2026 | 13:32Super League 2: Πύργος-Πανιώνιος 2-0 (video) -
05/10/2026 | 12:09Ξεκινούν οι εγγραφές στο κοινωνικό φροντιστήριο - όλες οι πληροφορίες -
05/10/2026 | 11:40Γ Εθνική - 9ος όμιλος: Αστέρας Μαγουλας - Εθνικός Αστέρας 1-0 [video] -
05/10/2026 | 11:10Ρύθμιση χρεών σε 120 δόσεις: Πώς γίνεται η διαδικασία (VIDEO) -
05/10/2026 | 10:43Γ Εθνική: Σήμερα το μεγάλο ντέρμπι ΑΕΜυκόνου - Παναξιακός - αποτελέσματα και βαθμολογία 9ου ομίλου -
05/10/2026 | 09:45Δείτε τα αθλητικά πρωτοσέλιδα της Δευτέρας(05/10)